miami'

ohoh. nu e de över hela 2 månader sen jag kom hem från miami! jag vill tillbaka! :( så himla najs där! och jävlar vilken utsikt, och värsta shoppandet och hej å hå! :Di miss. jag menar, en "mall" är ett shopping center, och en sån e typ lika stort som hela sjöstad! hahah. och everglades, med alligatorer, så himla häftigt! skoja inte!!! wiie, haha, och allt! jag saknar att kunna gå runt i short, kjol och klänning, och tillochmed bikini! gå långa promenader i solen på stranden i bikini och bli brun, komma till en jävla naken strand hahah fresh, och allting! hotellet, snubbarna vi träffade från alaska hahahahaha, kvällsdopp i polen när det va varmt i vattnet, DENNYS!! jag saknar tillochmed sen sjuka trafiken som va där. hahah oj va kul vi hade när vi åkte på den 7 filiga motorvägen, vi va långt åt vänster, så helt plötsligt kommer en skylt att vi ska vara längst till höger, vi hinner inte svänga för bilarna vägra släppa fram oss hahah, så missar vi den, och ah, herreguud. 

kan tyvärr inte ladda in nån bild, för min dator dampar fortfarande -.-

snart kommer min moster dåraaa, funtar på å dra ner till affären å handla fruxo (a) men jag vet inte, det e ju min drog! och nu måste jag klara mig utan det ända tills måndag :O helt galet ;) hahahah,

/ fredrikaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0