lan på gårn

tjaaa bloggen, hahah, det e lan på gårn i tre dagar, började i tisdags, va där igår hahah. nordberg, burre, vickoz och nån mer skulle få pengar om dom va vakna till 10 idag , så nu ligger dom antagligen och sover, i guuueesss, haha :P jag o lollo, som e så himla gulliga och snälla bakade kladdkakemuffins till dom! såsjukt snälla, sen finns det fyra kvar när alla har tagit (utom jag o lollo), så kommer janken, thai, basse och ortman å attackerar oss! fyfan asso, dom jävlarna, men de va ju uppskattat iaf :) Burre visade mig wow också aahahah. jävla fantisivärld! ;S vem kommer på nåt sånt`? xDhahaha nu ska jag lägga in lite bilder, eftersom det e mkt rooligare än text! tycker jag iaf :)


Freddie och lollo, så söta! :)

och nu dampar bilduppladdningen -.- försöker lite senare i ett annat inlägg.
JUSTE, åker till riga idagh, ingen bloggning förns måndag *:( men kameran hänger garanterat med på resan!

puuuspupusspuspsusupsusupsss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0