hej min data e keff!

tjenixen bloggen, ska testa ladda in bilderna igen, har precis smörjt in mig med ngn salva, eftersom jag har dushat :) ska snart platta håret och sminka mig också, vet ärligt talat inte varför.. ska nog bara sitta hemma idag tills typ klockan 5 xD sen bär det av till skavsta flygplats. fast planet går väl inte förns 8 tiden. asso, jag hittar inte väskan som jag ska ha som handbagage -.- så typiskt asso! men resten av mina grejor är nerpackat iaf, meen tävlingskläderna ska ner i handbagaget. Ann-britt har sytt en nu top till mig som jag ska tävla i, nästan så att jag sätter på mig den och tar kort, bara förå visa er, men helt ärligt pallar jag nog inte hah, men bilder från riga kommer ju iaf, så antagligen nån bild på den :P haha , nu måste jag testa ladda in bilderna från gårdagen igen, *hoppas det funkar* hahaha

nehe, de funkade inte -.- så typiskt asso!
 
däremot funkar bilderna som redan e inladdade, hahah, söt bild på mig igår, hahaha driver! typ 100 år sen! omfg, mina lår e lika smala som vaderna :o hhaha,

nu ska jag laga nudlar (a) det har blivit som en tradition för mig typ, höhö (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0