BACK!

hej alla söta små korvar! nu e jag tillbaka och tänkte börja blogga igen. me and nickie are friends, ska snacka med henne om hon också vill blogga här. och om hon också bloggar här kan vi garantera myckeet uppdateringar och bilder (: och de e väl kul`? mjo, det har hänt mycket dom härr dagarna kan man ju säga, och det e ju SPORTLOOOOV! SÅ GRYMT! men jag har ju inget liv, så jah anmälde mig frivilligt till lovskola mån.-tis 9.12, -.- slå mih , snälla hahah. men jag jobbade AS bra och gick upp 2 steg! sjukt stolt (a) höhö, ååååh. vet ni vem Thomas järvheden är ? om inte, hahaha det e en aaas sköön komiker hahahah, jag ska lägga upp en video på honom, så KLOCKREN, för den stämmer, kolla på den översta först, sen den under :) puuspuspuspu

- thomas järvheden hahahhaha kolla den först, sätter in den han snackar om under xD

det roliga är att det thomas säger stämmer ju! xD

nej, nu ska jag äta någonting. sen åka hem till mamma och ladda min kamera, sen blir det väl tyresö.
vad ska ni göra idag`? :)

/ eran fredrika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0