heeeelg ljuva helg

VRRRRRRRRRRRRH!
fredaG; Skolan sluta, drfog till gullmars me elin, täss och ina, mötte felix, gick av i centrum och skulle fixa till gaston, sen gick de inte, så vi luffade i centrum typ en timme innan ida och gary kom, hhahhahaa, så käka vi, luffa lite till (! ahhahahahahaha) sen drog gaston å felix, och vi satt där me krille, nordberg och masken. sen va vi me strige istället för nordberg också, sen gick vi upp  till eh (espresso house) och satt där me massa, sen stack dom, vi bah aha? sen tillslut kom dom tillbaka till oss, okej, efter ett sms. sen satt vi mer i centrum, sen gick vi runt massa, och sen tillslut gick vi till gården, där vi va kanske en timmmee, så skulle krille hem å käka, satt jag , huggis, krille och lill-marcus drog till han, och åt. sen gick vi ut me lilla hunden hans :) sen när vi skulle tillbaka till gårn, så skulle vi tydligen hem för huggis mamma lacka bäver för att hon inte hörde av sig :P så skulle lillmarcus och krille också dra. :) så vi skyndade oss hem, i hopp om att få gå ut igen, men vi orkade inte ens fråga, satt vi luffade inne istället, och sen somna vi. fast innan de snackade vi lite. och kom fram till mååånga saker, och vi båda e lite besvikna faktiskt, fast mest jag, tror jag :P hhaha

lördag, upp vid typ halv 10 -,- till skrubba för å kolla på en stuga, som vi ska ha som sommarstuga :D najs, huggis right? :P där va vi ett bra tag, och sen drog vi till hemköp och handlade, och jag kom fram till att på maskeraden i falun ska jag nog bara ha en tomteluva eller ngt (a) orkar faktisdkt inte anstränga mig:P men nu e jag hemma, har lärt mig ackorden på gitarr till den låten jag ska spela på mvg :) jag äger! nästan.
ikväll blire träning inför lucia på dansen, till typ 7, sen blire av till tyresö, och vem vet va vi hittar på? xD de blir säkert ännu en luffdag i centrum, och de e INTE bra!!!!!!!!! för vi e inte sånna. och jag vill passa på å tacka huggis också :) för igår när hon räddade min mobil från krille och strige! phu.


mvg låten, fast jag kör lusare och snabbare (a)

pussisiiisiisiisi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0