IM HAPPY!

skolan, ush, så nu skiter vi om å berätta om de idag, de va ändå inget speciellt förutom salsan som jag och elin ägde SÖNDER på , på idrotten

efter skolan, eller, idrotten som slutade 1, åktre jag till tyresö. ovanligt va? ;) huggis slutade inte förns 3, och klockan va typ 20 över 2 -.- suck :P och jag vågade inte gå in i skolan, så jag smsade gaston (a) som kom och mötte mig med sina kompisar. två drog, och sen gick jag han och oskar (?) hem till gary, och lirade ngt spel, sen gick vi ut och mötte huggis och emil. och drog hem till gary, kollade klart på '50 first dates' den äger (a) sen drog jag till stallet, red, red igen, för ja e ju i falun nästa vecka :) kom å tänka på att snart har jag fan vilken bodybuilder mage jag kommer ha xD sajk! muukkler ;) nej. tjejer ska inte ha för mkt :P

nu e jag hemma, och mickis baka lussebullar, och jag skulle trycka ner russin påp första plåten, innan dom gräddades. så när vi tar ut dom, inser vi att jag e BÄST på att lägga på russin. man ska ju TRYCKA in dom, jag la bara på dom. så dom svällde upp och blev som runda bollar som ramla av xD jhahaha, foto kommer när ja pallar ladda in (a)

JAG E GLAD SÅ LÅT MIG LEVA!

PUSSIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0