Snö

sitter i mitt täcke nu :) fryyyser ! precis varit ute med hunden & gått runt i snön , jag måste säga att jag tar tillbaka det äom att jag hatar snön , jag hatar kylan , snön är ju fan lite rolig , liksom , när man va liten och byggde snögubbar , snölyktor & hade snöbollskrig , och kom in & fick varm obóy och bullar , fan vad jag saknar den tiden.

jag vet inte hur jag ska göra med min laddare i falun , eftersom en viss person lånade den och är jävligt snäll och lämnar tillbaka den .. not. jag får väl gå runt och låna allas laddare eller något .. vet inte .. har ju min systers nnu.

vaknade ont med problem att svälja och andas .. jag hoppas att det bara är idag eftersom det är falun om 1 dag (då räknar jag bort idag) åååh jag hoppas att snön håller sig kvar så det blir snöbollskrig .. & att jag och sofi får byta till ett rum med ett rum med dusch och toa .. det är typ lite folk som ska ta med sig dricka dit , varför fattar jag inte ? det är större chans att bli påkommen där än här i stockholm , då blir man hemskickad & vissa betyg kan ryka , varför inte bara supa hemma `?

eftersom jag har utegångsförbud , som jag typ haft i ett halvår (?) haha , så fort det är slut , gör jag något dumt igen .. aja , pga av det ska jag bara vara hemma idag  ,kanske hämta min packning hos pappa .. om martin kör mig dit , annars ska jag passa min lillebror ikväll och tjäna lite pengar :) till falun såklart ! ååh vad jag längtar .. årets höjdpunkt , där nere eller uppe (?) vet jag inte om jag kommer blogga , kanske en gång om dan iaf , bara snabbt :)

 det här är det längsta vi någonsin varit ifrån varann & det blir 2 veckor till .. do you care `?

/ nickie pickie pöö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0