i hate school

öh , ja idag.. försov jag mig. ovanligt va ? kom till skolan 2,5 timme efter vi hade börjat, gick runt där , snackade med lite folk, va skiiit lack. efter lunchen snackade jag med tjejen som kallade mig hora, eller jag skrek. jag va nära på att ge henne en knytnäve, men då kommer lärararna.. såklart. snackade med henne efter skolan , men jag slog henne aldrig, egentligen , fegt att gå på mindre (?) aja. ingen kallar mig hora.

jag är riktigt skoltrött , as. jag skiter i väckarklockan , vänder mig och somnar om, det känns verkligen som att det är så att jag ska avrättas istället för att åka till skolan, liksom, jag har inga problem eller så , jag kan typ vara med alla (?) utom dom jag inte vill vara med , men det är ju chill. men jag vill inte dit , jag tror delvis att det har med att sofi inte är där , & att jag typ hatar min basgruppsledare , men liksom ..¨ååååååååh jag hatar det.
juste , min basgruppsledare gav mig gulligaste kommentaren "nickie är nog den slarvigaste eleven i min baggrupp" man ba , " ööh tack?"

jag såg nyss att förutom bilden i vänstra hörnet, så har jag inte nämt att jag är stolt & trogen aikare. och jag menar det. jag <3 aik

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0