N' blandat

jag tror fan jag har fått någon slags sjukdom eller något , jag fryser alltid , speciellt om händer och fötter , även om det är 21 grader inom hus och jag ligger inlindad i täcken , jag har haft konstant huvudvärk som dunkar typ , så fort jag anstränger mig så känns det som om det ska explodera, jag kan få svårt att andas utan att ens göra något , jag är as trött hela tiden , även fast jag sover bra , det är jätte många såna saker .. vet någon vad det kan vara ?

aik vann mot sundsvall i hockey med 4-0 , tjoho ! & jag träffade min barndoms kompis lina , ganska snabbt bara för hennes buss kom , men det va skoj :)

nästan alla pratar om att dom vill ha en kille att mysa med på vintern .. jag tycker det är samma visa året runt , är det sommar vill man ha en för att det är mysigt & blablabla.. fast visst , jag håller med :p

kollade här och blev så rörd av en video där att jag lägger in den här .. & när vi ändå håller på , vet någon hur man gör så att den blir mindre ? eller lyckades jag ? :)


Kommentarer
Postat av: sandra

ööh , du lyckades , men fel video att förminska? nu ser man ju inte artiklarna ? :p haha , jätte fin blogg !

2008-11-19 @ 21:54:58
Postat av: nickie

hoppsan !

tacktack :)

2008-11-20 @ 09:13:33
URL: http://biffs.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: ja men lite sorlig :/

2008-11-20 @ 20:56:01
URL: http://inus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0