bara lite snabbt

jag måste bara säga att jag älskar att blogga igen ,förut blev det liksom "ska ska ska, snart" men nu är det bättre.
dels för att det går bättre i skolan så jag slipper känna ångest över att jag egentligen borde plugga & det är roligare nu på något sätt :)

vi fick reda på arbetsgrupper & rumsfördelning till falun idag , jag ska bo med sofi i ett rum , UTAN dusch och toalett , vi ska typ säga att båda kommer ha mens värk då & att vi spyr så att vi måste ha ett rum med toa & dusch.. haha , vita lögner (a) ska se om mamma kan mejla om det , men det kan bli så att dom behöve splitta oss helt då , då ska vi säga att vi hellre spyr i korridoren än inte bo med varann :) jag kom iaf med i arbetsgrupp 2 & sofi 5 , :/ man får inte byta.. jag har ändå pontus & elsa i min grupp , så jag har ändå någon att vara med ..

gjorde klart steg 19 i svenska idag så jag ska redovisa det imorgon, gjorde min svenska uppsats för mvg också , den blev typ 4 sidor , inte alls nöjd , men men... imorgon är det idrott & engelska , idrott kan dö men engelska är fan kul :)

ska fortsätta plugga nuuu , hörs sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0