don't know what to do anymore

bryr du dig ens ?

ja, det är ditt liv och jag har ingen som helst rätt att bestämma vilka du får träffa eller inte. men tänk på att jag har ett val lika mycket som du, jag väljer vem jag förlåter & inte, jag väljer vilka som är mina vänner. och med tanke på allt som hänt, kanske du ska tänka efter. jag säger inte att allt är ditt fel, men hur kan det vara mitt fel att du ringer och skäller ut den som jag är kär i ? hur kan det vara mitt fel att du sviker mitt förtroende & lovar saker du inte håller ? det är inte mitt fel, andra saker kan bero på mig , men inte det. jag har kämpat , förlåtit och lagt saker bakom, men nu sist jag gjorde det så tänkte jag efter och kände bara "vafan ska jag förlåta henne för? hon har inte kämpat? det här är heller inte första gången något liknande händer.. vad har jag någonsin gjort mot henne?" jag är en människa med känslor precis som du. jag försöker inte såra dig,men hur hårt försöker du för att inte såra mig? inte speciellt hårt. "tror du att du gör mig glad? tror du att du höjer mitt självförtroende?" tror du ärligt att jag sitter och tänker att jag ska höja ditt självförtroende och göra dig glad när du gjort att mitt förtroende är bortblåst och får mig sitta och gråta? tänk igen. jag är trött på att bråka med dig, men vad ska jag göra när du gör det om & om igen.. när jag frågade vad jag & vår vänskap betydde för dig, brydde du inte dig inte ens om att svara. när jag frågade om du ville vara mig vän och om jag kunde säga att jag gillar en kille utan att du taggar iväg och träffar honom, om jag kunde lita på dig . jag fattar inte ens att du vågade svara som du gjorde ,. att du bestämmer över ditt eget liv och bestämmer vilka du träffar och inte träffar, det gav mig inte direkt känslan om att du ville göra det bättre eller något. du kunde för i helvete inte ens svara att du ville vara min vän. vart tog vårat löfte vägen ? bästavänner föralltid. att vara med varann i med&motgångar, vart tog allt vägen? det var inte jag som svek löftet.. fast vad trodde jag när du svikit så många andra löften? jag ska kunna gråta mot din axel, jag ska inte gråta mot någons annans pga dig, jag skyller inte det här på dig , men hur mycket har jag med saken att göra ? att jag ibland är dryg på sms för att jag inte orkar göra hjärtan? vad är det för inställning? egentligen är det inte jag som ska sitta och skriva långa texter & sms , det är du. när jag pratade med en person i helgen pga att jag mådde så jävla dåligt för allt det här . sa han att du inte förtjänade mig som vän, att jag borde säga hejdå. men jag håller inte med , vi är människor , båda gör misstag , men vad har jag gjort dig? vad har jag någonsin gjort för att förtjäna det här?  jag ger dig en chans om och om igen , när ska du ta vara på den? en dag kanske jag ger upp. men jag vill kämpa nu, verkar inte som om du vill det men vet du vad? jag har andra, ge mig en livstid så ska jag glömma dig, jag är inte säker påa tt det kommer gå , men säg till mig så ska jag lämna dig ifred. jag vill inte bli sårad , inte av någon jag 'älskar såhär mycket , jag har inget mer att säga. men är vår vänskap inte tillräckligt bra för dig ? hur mycket kräver du av en person?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0