allt för idag

det verkar inte som om du lyssnat för jag har sagt varför jag är ledsen , jag är inte sur. jag är ledsen. jag säger inte att du är dum i huvudet ? jag säger att du inte förstår hur ´JAG menar, att du inte fattar vad du gör mot mig, du fattar inte hur trött jag är på att försöka få dig inse, jag vet inte vad jag ska ta mig till.. vet du hur det känns ? att vara så förvirrad att du inte längre vet vem som är vem. du har gjort mig så förvirrad. kan du sluta säga att jag skyller allt på dig? för det gör jag inte. jag vet att jag är dryg på sms, men jag har en andledning, skulle du sitta och vara super glad mot en du är ledsen på? tror inte det. om det inte kom nu "från ingenstan" skulle det komma efter och bli värre. tänk själv, hur många gånger hade du sårat mig innan typ .. det här året ? inte många. nu efter sommaren då du  börjat vara med ida och jag med sofi , har jag behövt förlåta dig .. jag kan inte ens räkna hur många gånger, men jag vet att jag förlåtit dig utan att du kämpat varje gång.. jag vet att du tycker att jag skyller allt på dig, men hur mycket skyller inte du på mig `? jag är dryg, att jag inte säger vad jag är ledsen för , att jag är sur för gammla saker , & blablabla.. att jag får dig gråta , för vilken anledning att jag är sur? att jag inte förlåter dig efter 20 minuter? tänk när jag sitter och gråter för att jag känner mig sviken av min bästavän? vet du att jag varit så arg att jag haft lust att slå in näsan på dig, det skulle jag aldrig göra men jag blir såå aaarg när du är noshalant eller hur det stavas och verkligen totalt vägrar inse att jag har anledningar att känns såhär.. & en fucking sak ska du veta att du ringde victor , jo jag va kär i honom & du ringde honom med en kompis och skällde ut honom och allt möjligt. eftersom du känner att deet här handlar om marcus & att jag är dryg , det är lååångt ifrån det. jag vet inte hur jag ska säga mer , & planerar inte att säga mer för du tar inte åt dig , eftersom du fortfarande sitter och säger att jag skyller allt på dig och du inte fattar vad jag är ledsen för.. nej , alla minnen kommer inte suddas ut. inget kommer hända med dom , om det här är jobbig fas eller slutet vet jag inte , men jag hoppas på det första, det här är det sista jag skriver om det här. men nu har du din chans , visa att du bryr dig , visa att du faktiskt vill ha mig kvar.. nej , allt är inte ditt ansvar ,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0