ush ush ush !

åååh , jag måste bara berätta vad som hände på lunchen idag ! jag , pontus, elsa , isabella & någon till, vem det var kommer jag inte ihåg .. men det va iaf pannkakor , ush ! så satt jag typ och kollade runt lite och så ser jag att det står en sweetchili sås framme så sa jag något i stil med "vem fan har sweetchili sås till sina pannkakor?" dum är jag som säger det..
såklart ska pontus och elsa testa den grymma idén, pontus hämtar flaskan och dom dränker en pannkaks bit i det, pontus hugger in direkt och stoppar det i munnen , hela. tuggar och ser väl inte så jätte road ut när han sväljer , han ba "din tur" till elsa , så snuddar hon typ med tungan på och ba "näääeee" och sen ba "smaka du nickie" jag ba "my ass." och gick där ifrån , fyfaaan !

jag kan tänka mig att jag kommer få jävligt kul i falun med dom i min grupp , hahahah..

sofi åker till åland i helgen så jag har ingen aning om vad jag ska göra , kanske träffa emelie & kanske ta tag i matten och plugga ordentligt ? jag vet inte .. hm. några förslag ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0