torsdagen

sen uppdatering av torsdagen ;)
skolan, inget speciellt.
drog till tyresö, mötte gaston och vi drog till strandskolan. där jarmo och huggis va :p helt sjuka som satt kvar i skolan? ;s 
sen drog vi å träffa felix, in på strand träffen för de va varm, lirade rock band. sen drog vi till träningen och gaston å felix hängde me, sen drog vi till centrum, hälsade på lite folk, drog hem till huggis å åt. och grattis maxxe i efterskott, igen :D sen till centrum igen, hittade gaston och felix tillslut :P hälsade, lalalalalal. sen skulle dom såklart käpa godis på konsum för 1,90 hg!!! ;o så drog vi dit, och affären va lixom ganska normalt fyllt. så kom man till godiset. herrejävlar, folk va som VILDDJUR! tänk er en hel djungel av apor som bråkar om en och samma sak? värre än så va de! slevar åkte hit och dit, kartonger me godis låg på golvet, typ hälften av allt godis låg på golvet! och jag diggar lill-marcus mening.
"gå inte till godiset!!! jag FLÖÖÖÖÖÖG över!" och jag menar, han e ändå till hakan på mig :P sen passade vi felix och gastons påsar medans dom trängde sig in för å hämta mer godis, så precis när jag sa "nästa gång jag ska köpa godis ska jag tänka på......" så såg jag min bryyyysh, så de blev, "nästa gång jag ska köpa godis ska jag tänka på... KOOSTAAA!!!!" xD för de va så mkt folk satt man blev äcklad ;S sen drog vi ner, hälsade på lite folk igen, och alla kommer fram till ida och bah; davve e där borta, davve e därinne, davve lalalal davve  llala, man bah käften -,- sen stog vi där ute ett tag, och jag träffade n av snubbarna från idre :P nej, måste göra mig iordning nu, 

pusssiiiisisisisiisis


fjooortiiiisaaaar! ;)



visst sitter russinen bra? xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0