tisdaaag

nej, nu orkar jag inte ta de bloggen, du har själv sagt att JAG inte ska göra de, så gör du själv de, hahahha, gulligt.

yeah, idag är de ju då desperate housewives! man läängtar!! de e faktiskt den ända "serien" jag följer, för de e sjukt bra! och nu har söta lilla moa lärt mig hur man lägger ut filmklipp från tex youtube hära :D taack,<3 testar lite längre ner!

jo, imorgon ska jag då till plugget, som vanligt, ush. har ett prov på torsdag som jag inte ens har kollat på, och musik prov muntligt på fredag. ska kunna spela idas sommarvisa och imagine på gitarr. började idag, och de va INTE speciellt lyckat eftersom jag ska ha mvg och måste då ta massa "baré" ackord, eller vare nu heter. satt, ah, mina fingrar e för korta, och ah, orkar inte. men satt iaf, refrängen på 'imagine' fan; g/a/ d/f#/ g/a/ d/f#/ osv... ni fattar nog inte, men aja xD jag fattar :D SMARTA fattar ;)

nej, har fastnat på en låt, riktigt fastnat, så jag lägger in den!


- ne-yo, so sick

hörs!

Kommentarer
Postat av: Moa

Ingen orsak gmn, =)<333

2008-11-18 @ 20:04:21
URL: http://mowe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0