tacopaj och cheescake..

.. va godare än jag trodde!

vi hade hemstudiedag idag, najs. alltså ledig. så jag fick sova ut. faast... mickis kom in runt 7 och väckte mig, typ 10 gånger, som hämd för att jag väcker henne varje morgon xD sen vaknar man av snorungar från dagiset på gården, sen vid 9, jo, då smsar självklart gaston och väcker mig xD med ett förjävla onödigt sms! -.- att han hade fått ett sms från comviq att han kompis går ut om två dagar, så smsar han de till MIG klockan 9. suck. sen ringer hemtelefonen, och ja, kaos, men sen somna jag om till elva, gick upp för elin ringde, och jag drack te (a) och började på min hemstudieuppgift. alltså skriva om två terrorismattacker, eller något. jag skrev om 11 september och ngt som hände i sverige 1975 xD och de skrev elin OCKSÅ, fast vi visste inte att vi gjorde samma :P
sen drog jag hem till henne, och vi handlade, och började på våran hk uppgift till falun. jag va lite skeptisk först, eller vare heter (a) , men när vi väl va klara, vare typ, HUR GOTT SOM HELST! och jag menar, jag e hur kräsen som helst, så om jag tyckte de va asgott, måste lärarna också tycka de! mvg+++? ;)

nej, nu e jag iaf klar med hemkunskapsuppgiften, och sitter å chattar me salle btw, och har lärt mig lite piteobondska, eller vare nu heter. lejd, betyder, 'skitful' , om de nu e piteosak,. ?

nej, nu ska jag lägga ut en låt hära (a) 


dogge doggelito, yeah! visste ni att han e aikare!? yeah!

pussis<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0