snabbt nu!

shululu, snabbt inlägg nu, ska nämligen gå precis alldeles strax! 
musikprov idag, phu, andas andas., mvg, jag ska ha mvg. har redan mvg i musik (a) men jag måste få mvg på de här också :P man måste ju behålla de xD och vi ska då spela idas sommarvisa och imagine, och eftersom jag har mvg måste jag spela baré ackord, och som "oproffitionell" (elr nåt xD) så är de svårt! man ska använda typ alla fingrar på hela handen! och jah har små fingrar! men de går bra, stekhet mvg varning! mohaha! (a)

i helg blire till att träffa tyresö!

nej, nu e jag stressad! wish me good luck, de kommer gå bäst! övade me alla igår, i musik salen :p och de gick super! men jag och ina kom fram till att rösterna låter heelt annorlunda i mickrofon ;o stört!

bloggar ikväll också, pussis<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0