snabbt nu!

shululuu älsklingar :)
ska snart gå till skolan, ush. men jag har tänkt på en sak, utan skolan skulle man inte träffa lika mkt folk ? jag menar, i min skola, (ksab) , de e ju en friskola, vi har knappt ngra lektioner, satt egentligen kan vi bara sitta å tjilla hela dagarna när vi inte har lektioner. okej, de e väl de dom flesta gör.? men men ;P så man håller ju bra kontakt me alla i skolan för man snackar ju typ hela dagarna (a)

klockan e 07.45 nu, ska gå 55 ;) satt, 10 minuter, men måste fixa iordning lite först, så jag ska gå snart snart snart. :) de e så kallt ute satt man måste nästan ha halsduk och vantar iaf,! och kanske tom mössa. men jag känner mig som årets tomtenisse då! hahah ;P

puuusssiiiisssss



kom å tänka på att jag skrev fel förut, jag e längst till höger i mitten raden! (a) hahaha, så söt? sajk xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0