smärta

vi har en hund här bailey's , patrick's . mammas killes hund. för er dom inte vet så hade jag en hund , elvis, en bullterrier, det finns mycket historia bakom honom & vår familj, det kommer jag berätta om, någongång när jag .. har krafter för det. jag förlorade honom för lite mer än tre månader sen, pga av sjukdomar, det är min absolut svagaste punkt.. men min & hans plats var på en äng nära mig, där jag brukade leka med honom , så när jag var ute med bailey's idag så blev det naturligt att jag gick mina steg åt det hållet, sen när jag kom ner , det låter sjukt jag vet , men det var som att jag såg han&mig springa där nere på ängen som vi gjorde i somras.. jag klarade inte så jag vände mig och gick ..

jag vet att jag aldrig kommer kunna komma över det här , kommer aldrig kunna gå ifrån det här. det är att som förlora min egen bror eller någon som alltid funnits i ditt liv, som alltid lyckades få dig le, det är en hund för många , det vet jag. men folk som gått igenom det jag har kan förstå ungefär samma känsla, det är svårt att skriva ner en så stor förlust i ord men jag fortsätter kämpa. men jag kommer aldrig klara av att inte blicka tillbaka, det vet jag, det vet alla.



rip älskling. du var mer än bara en hund för mig... </3

Kommentarer
Postat av: räfiieee

hehe tack :P hittade den på google ;D

2008-11-15 @ 11:17:13
URL: http://raffaplace.blogg.se/
Postat av: Julia

gumman, förstår precis hur du känner har vart där själv. du får tänka på att han har det bra där han är nu, han slipper sjukdomarna och allt. men jag förstår din saknad, han var en fin hund <33

2008-11-17 @ 00:39:35
URL: http://julifer.blogg.se/
Postat av: nickie

tack , jag vet , men det är verkligen svårt

2008-11-18 @ 23:23:30
URL: http://biffs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0