sista dagen innan falun !

puh , det har varit en låååång dag ! först när jag vaknade drog jag till pappa och städade och packade lite , träffade pappa osv .. sen drog jag in till stan för att köpa en mössa :)

aja , iaf när vi va inne i stan kom det fram en kille och började fråga hur lång jag är och om jag hade tagit reda på hur lång jag kmr bli i framtiden. jag ba : ööm, 168cm, och jag kmr bli typ 177. Han (Cesar): OMG ! OMG ! asså jag är från 46, och jag undrar hur gammal du är. jag ba: 14 .. han ba: så ung. OMG !! sen ringde han nån Jenny och snacka om att han hade "hittat" mej. Sen skulle jag prata med henne och lala , han va iaf från en model angentur & han skulle kontakta mej.

sen åkte jag och sofi till hgs & hämta hennes grejer, sen högdalen, sen hem & baka bullar !

nu måste jag gå, mamma stör sej när jag skriver 

pusshej ! / nickie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0