NICKIE' HOME

jag är hemma , orkade inte blogga i falun för jag hade så jävla kul !
en LITEN lista på några utav de miljoner saker vi gjorde .. (jag&sofi)
- marsipan gubbar mitt i natten :) jätte söta !
- fick en kille att moona för oss
- sprang runt mellan roys, alex, elsa, max, linhart & teos rum
- somnade i roys säng , bara snabbt för sofi kom och sa att några hade blivit busted
- åt ca. 2 kg godis , var
- 4 liter cola var (?)
- fick en tjej att gråta
- fick en lärare att gråta
- skrek så jag tappade rösten
- dansade somfan ´hahha*
- förlorade miljoner(?) gånger mot roy i biljard
- sett falun fjortisar

jag  måste äta , klä på mig , packa och skynda mig ! efteersom jag ska gå om .. 14 minuter ! :s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0