N' att flytta till åland ?

vet ni att dom bästa eleverna i europa finns på åland ? hm .. jag måste bara berätta lite om torsdags , jag & sofi satt och väntade på tunnelbanan, det har nämligen pratats om att hon ska flytta dit efter 9an (inget som är säkert) eftersom hennes mammas kille bor där .. men iaf , då pratade vi om hur det skulle vara om jag fick åka med, båda för betygen & för min superman , hon hade till och med sagt något om det till hennes mamma när dom pratade och som varkade allvarlig när ´hon sa att det skulle kunna gå att fixa .. det är ju ingen säkert , men tänk om .
fyfan vad härligt , liksom vi skulle ju bli mer som syskon och så , dessutom kunna gå ut med mer kunskap än här i sverige , det är inte klart att jag ens skulle få , men om det är för betygen tror jag nog det .. sen började vi överdriva lite (?) om att vi skulle resa vidare i vissa länder och göra olika saker , t.ex. i italien skulle vi öppna ett café och så ..
även om det inte är klart så hoppas jag fan på det !  även om jag skulle behöva lämna mitt älskade stockholm , men tänk att börja om , glömma all skit här
. det är min dröm

Kommentarer
Postat av: Julia

hejhej vilken fin disigne :) Ha de bra söttjejer ;) Pusspuss/Julia*

2008-11-23 @ 00:19:32
URL: http://juliaawestman.blogg.se/
Postat av: Julia

Yesyes, så vad gör du?:P Pusspuss/Julia

2008-11-23 @ 00:59:29
URL: http://juliaawestman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0