Mitt första inlägg här

jag kanske ska presentera mig lite först ? ush jag suger på sånt här men jag heter nickie & är 14 år. går i kunskapsskolan i enskede, jag är ingen häst tjej , men jag rider faktisk. fredrika är då min bästavän, i med & motgångar. Vi har varit som syskon sedan barnsben. Våra förädrar har nämigen varit gifta, jag har 4 syskon , 1 bror & 3 systrar. tro det eller ej , men ush vad det är jobbigt ! om du kollar i länkar hittar du en länk till vår förra blogg som vi la ner.

aja , jag har huvudvärk så jag måste anstränga mig för att se skärmen, jag har haft huvudvärk till & från i 5 dagar, det är jävligt frustrerande... I skolan fick vi tillbaka våra SO prov, jag fick g++ (?) jag tyckte det gick skiit  bra när jag skrev det ! ska typ kompletera imorgon så jag får vg. egentligen kunde han väl bara satt vg-- `? ush ! men men jag ska ha mitt jävla vg ! 

jag är inte direkt ett matte snille , det är så att jag ligger en hel termin efter.. jag har inte gjort något i matte sen innan sommarlovet ! snackat om äkta hat. men , roy hjälpte mig idag med diagnosen, det gick faktiskt riktigt bra, ska göra projektprov imorgon. Jag vet inte varför , men jag tycker det är jätte jobbigt att skriva såna prov, man sitter liksom under bevakning ? det är riktigt obehagligt, kanske är därför jag inte gör det? don't know.

jag tänkte också passa på att säga grattis till fredrika som fyller 15 år idag, grattis gumman nu är du byxmyndig , bara att köra på ;) vet att det varit strul sista tiden, men jag älskar dig enormt mycket - vad som än händer !
langa en kommentar & gratta henne ! 

det börjar bli äckligt jobbigt för mitt huvud att sitta här, jag ska skriva lite engelska nu & sen sova, eftersom sofi kommer till skolan imorgon , måste jag dit ! jag uppdaterar garanterat innan jag lägger mig :)



ganska nytagen bild på mig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0