måndag

inte 'äntligen' måndag igen, utan mer, ush, inte en måndag till! -.- jag menar, en heeel vecka tills helgen! suck. men helgen som va, va somsagt, oslagbar! men helgen nu som kommer, innan jag drar till falun, ska bli best! redan planerad (a)

nej, de e SNÖ ute!!!!!









från båda balkongerna, snodde bilden från min syrras blogg (a) 2 e miniatyrer, men sen orkade jag inte på de sista två, för man ser inte så mkt, :p

men erkänn, de e faktiskt mysigt med snö!
och påtal om de, oohohohohohoho vad jag längtar till nyår!!!
de kommeer bli underbart! fast först längtar jag förstås till den 18 december, då åker vi till paris och soverr över, sen den 19 åker vi vidare till MIAMI!
ni kan nog förstå hur mycketv jag längtar?! sol, värme och semester!

nej, börjar klockan 9 idag, de e najs! satt jag behöver inte stressa nånstans ;P ensam hemma, pappa och runa har gått, så jag ska snart klä på mig och fixa mig iordning. tyvärr e jag så dum att jag inte tog med mig platttången hit från mamma -.- ,satt jag får köra uppsatt idag, men aja, skitsamma, luffardag! med andra ord ;)

annars ska jag väl inte göra ngt speciellt idag, i guess, jo, jag måste måste måste städa rummet hos mamma, innan jag själv blir galen! inserr ni hurr stökigt de e eller? xD sen kanske jag sover hos pappa,

pussis <3

Kommentarer
Postat av: f

åh miami ._.

2008-11-24 @ 16:03:51
URL: http://akerstroms.blogg.se/
Postat av: mickis

fuck you ta inte mina bilder!!!!!! DÖ SKITUNGE

2008-11-25 @ 18:04:09
URL: http://micaelatu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0