lördag

yes, lördag

de började me att vi vaknade av väckarklockan för huggis skulle rida. vi åkte först till vivo å handlade frukost, sen tlill stallet, bytte om, och hon red. jag satt typ en timme på läktaren å frös! sen efter, bytte vi om igen, så kom gary och felix till stallet, haha, nuttisar :) så gick vi till bussen, och drog hem till huggis. vi kollade på film.. ngn äcklig där typ, hur många som helst dog. den va faktiskt inte så jävla läskig, bara äcklig ibland! ledsen, kommer inte ihåg va den hette..sen gick vi ut me zelma. typ 2 timmar! haha, och de snöade, och vi frös! så gick vi på en asmörk väg i skogen, så skrämmer såklart felixx och gaston upp oss -.- orkar inte säga vad, men aja ;p  sen när vi kom en, kollade vi på disney channel på typ,. öööhm, "familjen robinson" elr ngt xD fattade ingenting, men visst, sen kom felix pappa å hämtade dom, så drog vi till centrum, skulle köpa godis (a) så hade dom stängt av centrum för att de skulle vara ngn personal fest/ middag -.- men vi kom iaf in på ica. så träffade vi nattis, tog bussen me henne, och  hon gick av, så åkte vi till töre, och den bussen tar ju årets omväg, men iaf. så va vi ju sjungt onödiga, satte os å väntade på 75an, och åkte mot centrum igen! fast den här gången drog vi hem till gaston :P FETASTE HUSET! gimmegimmegimme!! så kollade vi på film, "50 first dates", eller ngt, och den va sjukt bra! men sen kom felix, och vi drog till bussen, för dom skulle handla, så vare stängt! -.- så vi tog bussen till centrum, handlade på time, och drog till 'gården.'  de va sjukt kul, typ alla va där :P de slutade me att jag och gary battlade mot huggis och krille i singstar xD och felix fotade och filmade -.- självklart! men vilka e bäst!? yeah. jag och gary vann ju såklart! filmer kommer om jag lyckas ladda in dom i datan.  nej, nu ska jag göra ngt annat :P

pussiiis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0