lööördag

ja, helgen. fredagen vet ni ju redan :) lördagen, åkte vi till skrubba och kollade på ett litet hus, som vi ska köpa! :D 

de ser jättelitet ut, men de e mkt större inne , och myyycke finare på sommaren! vi ska ha de som sommarhus :) najs! och de finns tillochme dush ;o de e ovanligt tydligen, i kolonistugor :) sen ligger vattnet precis till vänster om den här bilden :P plus de tar typ 10 minuter till tyresö med cykel, och inte ens 3 me buss! :P

sseeen, drog jag hem, och sen till dansen och tränade inför lucia med SJUKT SEGA folk! tillslut kunde jag dra till tyresö (a) där mötte jag huggis i centrum, -,- ständigt dettaa centrum as! sen satt jonas, britz och ngn mer på min buss också! sen gick vi av i C, och hälsade på alla, sen å handlade tuggummi. och sen kom såklart gaaston å felix och skulle tvinga oss me till donken, men så skulle vi kolla bussen, så vi orkade inte. och dom trodde vi skulle luffa utanför press, för dom har börjat kalla oss centrumluffare, och vi e inte de nånstans! så hittade vi inte dom igen, så vi gick tillbaka dit där dom skulle vänta, sen va dom inte där, sen satt vi ett tag med ortman, och snacka, sen gick vi in till ICA med krille, jesper och andre, och så stog såklart J, B och den andra där xD sen skulle K och dom handla cola, så hängde vi me och shing chong, tillslut väntade vi iaf på bussen efter några år. VI e alltså jag och ida, :P så kom den inte förns en halvtimme, sen kom thai niklas, och bah; abo, du e fan maxxes lillasyrra! vi bah, yees, han bah, ni e 95or va? vi bah jo tjena? han bah, 94or?`vi bah, men nej? han bah 93OR?! najs! då kan jag fan sitta me er! så satte han sig mellan oss :P 

hhan stank inte lite alkohol :P sen stack han när han insåg att alla åkte ifrån han :P så gick vi hem till krille där pjons, asså, pyjamas, va, och masken. och nej masken, huggis skrattade INTE åt dig på crazy night! så va vi där ett tag, sen drog vi hem,. och hann faktiskt med bussen! :D 16 :P sen när vi kom hem tjillade vi, och somna tillslut. sen vare upp tidigt på gympa tävling, de gick sådär. sen träffa vi davve på vägen hem, och nu e jag hemma!

falun imrgn,! mån- fre, nås på luren, fråga efter nummer!
fmt @ pea
fredrika tumlare @ facebook
typfredrika @ bdb 

pussiiiis


va bla. med dom här två.. ortman&krille :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0