lite sent ..

jag vaknade cirka en halvtimme efter att skolan hade börjat, för att vara ärlig , så sket jag i väckarklockan och bestämmde mig att sova ut ett ´tag, mamma var hemma & lillebror så vi käka frukost och hon sa åt mig att ta det lite lugnt eftersom jag fortfarande har huvudvärk.. :s hon skrev iaf en lapp till mig så jag inte får frånvaro (a)

har tänkt att åka snart , har svenska 12.25 och den måste jag gå på för jag ska skriva klart min uppsats för mvg.
jag vill duschaaaaa , men jag hinner inte , ..

aja , efter skolan ska jag träffa sofi , hon ska få en bok som hon behöver till svenskan.. & så ska vi sola :) ikväll är det ridning för min del, men jag vet inte om jag ska dit för det är teori och kanske inte det bästa att rida med huvudvärk, får se om det släpper. tvivlar dock.

åååh vad jag älskar att ligga i ett solarium speciellt nu när det är så äckligt tråkigt väder ! fast nu måste jag till skolan .. utan smink , stackars mig !

ååååååååh vad härligt !

Vad tycker ni om bloggen än så länge? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0