jag vill inte förlora dig

nu tänker jag vara lika patetisk som du, för du har själv sagt att JAG inte ska ta upp saker på bloggen så gör du själv de.

du vet, de e inte bara jag som får dig att gråta, du får mig att gråta också lilla gumman. och de där e precis de du gör fast du inte förstår de. du skyller allt på mig, men jag vill verkligen inte förlora dig. och de verkar som vi bråkar för att vi umgås mindre, de e ju så! och de e de som e så jävla jobbigt! och fråga varenda jävla människa, alla kommer svara att man tar en som dryg när man inte skriver hjärtan på sms. de vet tillochme du. och för mig ere som att vi bråkar om de. men för dig ere ngt helt annat,  och de känns riiiiiiktigt BRA måste jag säga, att du sitter och säger att jag aldrig fattar någonting och att jag e dum, att jag trög och en idiot. du vet, folk brukar säga  varför som e sura, inte hålla de hemligt och vägra säga de, de kan vara precis vad som helst, och du vet, jag tar de som att du e sur på mig för marcus och att "jag ringde den du va kär i", de har jag inte ens gjort? men men, visst. vi säger så. du sitter och säger att jag skyller allting på dig, men du har inte ens försökt  lyssna på dom känslorna jag känner. de e faktiskt du som skyller allting på mig! du sänker mitt självförtroende som "jag sänker ditt", har du ens tänkt så långt? du väntar meed å ta upp saken tills jag typ frågar om du e sur, för att du inte skriver hjärtan, dååå kommer årets text, och jag fattar ingenting eftersom de kommer miiiitt i ingenstans. jag vill inte säga "att vi inte e menade för varandra", för vi har varit menade för varandra i 13 år nu, de kan inte bara sluta på en ögonblick för de här. du tar dina egna insiativ och tror att jag ersätter dig. ahah, eru dum i hela huvet eller? de skulle jag aldrig göra. jag älskar dig, de vet du. de e ett löfte jag har gett, att jag älskar dig oavsett vad som händer. alla våra minnen, de kan inte bara suddas ut för de här? var fan e allt folk klockan e ju halv elva? skulle väl du fixa, nu sitter vi här själva! JAG? hallå, mister ringa på håå, stopp fel av mig FÖRLÅT! luungt, ska vi höja promillen? man e aldrig omöjlig, dax för första virren. Man bugar och bockar du e så kreativ! okej mjukbrallan, inge mera vin! och när vi va små och skulle möblera om, och alltid när vi käkade glass delade vi, och jag åt alltid mest för jag tuggade  på glassen. och "trollet", och alla kakor vi snodde på pappa och bentes brölopp? och våra snögubbar i hökis, och alltis när vi handlade "presenter" för 20 kronor i leksaksaffären., och när vi va så glada över våran rosa hello kitty väska som vi alla samlade pengar till? och i somras, när nu kastade löv och fucking stenar i våra hår xD och när vi målade om lekstugan, och vi planerade exakt hur vi skulle vara klädda eftersom de va stekhett ute! och hur mycke jjävla saft vi blandade! och kvarnön! alla båtturer till kymendö, bara för att få träffa "björn", så jobbade han inte -.- så typiskt. och när vi spelade krocket? och när vi satt uppe på berget, och förr förra sommaren, när du ramlade i vattnet? haha, klaniga sak :) och när vi tämde alla båtar me nella, i ösregnet! så va bastun inte på!!! och muskö! alla små vandringsturer till affären, och vi fortsatte på vägen, för vi hade inget å göra! så gick vi in på ngn tomt som va fett igenbommad och käkade våra kex och vare ni va, nere vid vattnet! sen kände vi oss iaktagna, så spökade de där och grejer! och när vi plockade smultron, huuur mkt smultron som helst och gjorde paj! mumsigt! och alla jävla prromenader, och hur irriterad grannen måste ha blivit för vi åkte förbi me moppen 24a! och våran söta muskösång! och den där äckliga pottan! och alla filmer vi såg! och den überlånga promenaden till bonden för att knappt få ngt svar! vi gick fan nästan till tunneln! (a) och alla planer vi hade för nästa sommar, så skulle du till thailand istället. och stjärtnäs! jag vetefan hur många jävla promenader vi tog under den här sommaren! men måååånga vare! och den längsta, när vi gick vilse på färingsö, den tog säkert 4 timmar, och hur tacksamma vi va för att vi fick me oss en vattenflaska! och mysiga kvällar i båten när björn kom ner aspackad! och "felkudde", och när vi åkte till resarö, och robert blåste på full patte (xD!) när vi satt där fram, kommeru ihåg hur mycke vi skratta? och alla aik låtar vi satt å sjöng! vi va helt förstörda i hela ansiktet när vi kom fram! helt svarta av all mascara som rann och hela köret,. och hur vi glatt satt å sjöng me på "viskvällen" för att sen gå ner till båten å sova ensamma och kolla på en film och sedan inse att batterierna i datan va slut! jag saknar sommaren 08 sjukt mkt! och jag saknar dig! jag vill inte leva utan dig, du betyder sjukt mkt för mig. jag älskar dig, de vet du. och jag erkänner, jag e helt dum i huvet. förlåt för allt jag har gjort, och jag förstår om du inte vill ha tillbaka mig, jag klantar bara till de hela tiden nuförtiden, så fort jag öppnar munnen! förlåt. förlåt, förlåt.

Kommentarer
Postat av: mickiiiiis

hörru käften! Det var en grön hello kitty väska som var MIN Jag sparade pengarna ;) hahaha

2008-11-18 @ 13:45:06
URL: http://micelatu.blogg.se/
Postat av: sofieblom

hörrudu , jag läste lite där i början orkade inte läsa allt , men det jag läste var bra .

jag tror jag förstår lite utav det hela , jag är själv med om samma sak nästan . det är med träffas mindre bråkar. fast hon sanckar skit om mej hela tiden . men jag skiter i henne , hon försöker ta mina kompisar ifrån mej .. men dom inser bara hur patetisk hon är . så du , det är bara hålla ut. när dom börja gå över gränsen , så kommer folk inse hur patetisk hon är.

2008-11-18 @ 16:07:55
URL: http://chaarmigast.blogg.se/
Postat av: Sofi

eehm, "så kommer folk inse hur patetisk hon är"

är nickie patetisk menar du? eller fatta jag det fel?

2008-11-18 @ 17:39:43
Postat av: nickie

ursäkta ? hur kan det vara jag som är patetisk ? scrolla ner och läs texten lite längre ner.. i det här fallet är det fredrika som gått över gränsen

2008-11-18 @ 19:37:34
URL: http://biffs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0