jag vill fylla 15

ja det är ju faktiskt bara 216 dagar kvar , det är inte så att jag längtar efter att gå åka moppe direkt , eller jo det med men inte alls nära det jag tänker på , vill inte , eller jag vågar faktiskt inte berätta , men det skulle bli suuuuper kul om det blev något :) ni kanske får veta senare gullungar..

sen i måndags har jag befunnit mig i falun och sen i fredags i tierp , jag måste bara säga att sista natten & dagen i falun slog alla dagar , helheten var också bäst , men just den där sista natten blev speciell :) det går inte riktigt att sätta ord på den här falun , men den är O F Ö R G L Ö M L I G  .. i tierp råkade jag fastna vid idol en snabbis & hann se att den där jävla johan palm äääntligen åkte ut ! såg ni den där pinsamma tjejen , -.- `?

glömde min "måste ha" sak i tierp :/ 
 jag älskar den & är beroende , mååste köpa en ny , nuuu !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0