inte en så bra start ?

eh , ja .. bröt löfte redan första dagen , kanske inte så bra början ? men , det finns en anledning , min dator hos pappa har fått något slags virus eller så, så den funkade inte som det skulle , man kan säga att min bästavän är sjuk. något virus, men , jag hoppas det löser sig , annars har jag ingen dator , vilket kommer bli riiktigt tråkigt för er , right `? :)

idag gjorde jag projekt prov 15 ! till och med en mvg fråga , känner mig riktigt stolt , hade bara problem med en sak , & det va att jag hade glömt om man började bakifrån eller framifrån när man skulle ställa upp delat , men annars gick det nog bra , bara uppdraget sen är jag klar ! sen är det bara 3 steg kvar -.-
ränkade ut att jag har ca 9 steg kvar att göra & det är 15 skoldagar kvar :s

snart får vi reda på arbetsgrupper & rumfördelning i falun, jag längtaaar ! åh falun , det är något värt att älska.. hoppas bara vi får ett rum med dusch ! :)

för er som inte förstog så är 9 steg pretty much ! så jag ska sätta igång & börja skriva på min ledare eftersom jag hade tänkt att lämna in steg 19 i svenska nu i veckan.. måste skynda mig ! befinner mig hos mamma hela kvällen så mer bloggande blir det nog ! :)


that's my eyes ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0