helgeen

äntligen inne på datan! äntligen kan man blogga ;D helgen har variut helt helt helt bra!
i fredags va jag ju i skolan, somvanligt?`tråkit! hade musik prov, och det gick brA, fast hon filmade! och när man skulle djunga sticker hon upp en mickrofon mitt under näsan! haha, pinsamt? iaf, sen efter skolan drog jag till tyresö, idas föräldrar va inte hemma, så vi drog till 'strand träffen'. och de va faktiskt roligt! när vi kom dit va bara marcus, micke och ngn mer där, som jhag inte kommer ihåg (a) då körde vi "rockband" på playstation, :p haha, jag sjöng! xD kunde inte ens texten, för de va massa rocklåtar, men de gick bra iaf ;) sen kom bara fler och fler pojkar :) sen sjöng jag och huggis singstar, när tyup, alla kollade på,. hahahahh!  sen gick vi ner till pingis rummet, och kollade vilka som va där, och de va två snubbar, så frågade vi va dom hette, då sa ena ngt, som jag fick till "pyjamas" xD hahaha, synd! :p så han blev kallad för de.  sen kom massa mer, och en av ledarna förklarade hur man körde "anden i glaset", och då ville jarmo såklart göra de, så¨han ritade upp allting, så ville alla vara me, utom jag och elinn typ :P sen va vi me iaf. vi gick in i köket och körde, men de gick inte, för alla kom in å störde, så skulle dom ner till källaren, men nej nej nej, vi vägrade! då gick vi in i tv  rummet, jag trror de va jag, huggis,. elinn, gaston, felix, jarmo, micke,  och massa fler, l¨åste dörren, och körde, och de va läskigt! sen fick vi tydligen inte ha låst, men ingen kom in iaf, för resten gjorde ngn tävling därute :P så vi som stannade kvar va typ, gaston, jag, hhuggis, elinn och några , (a)  men iaf, så körde vi klart och så körde vi 20 frågor istället, sen gick jag och huggis ut och bytte byxor, då gick alla andra också ut xD så drog vi ner å körde pingis, sen kom jarmo, gary (gaston), felix och martin ner, och vi körde "kung" och vi ägde, nat! tillslut gick bollen sönder, så jag tog en mosad fanta burk och testade, och hela bordet blev bött xD så låg jag på golvet och garva, så får jag en jävla cola burk i huvet, så då garvaar man bara ännu mer! xD så låg vi i en vacker böghög å garva, men tillslut gick vi upp, ida körde sanning och konka, jag satt å snacka me gary i soffan :p sen drog vi hem, vet inte riktigt va klockan va, 12 kanske? aj, vi somnade väl tillslut,

om lördag kommer i nästa inlägg! pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0