hatar höst & vinter

jag hatar hösten , jag hatar vintern. okej , det var väl att ta i men tycker inte ni också att det är as jobbigt när kylan biter i kinderna`? ush !

känns som att mitt liv trillar i bitar.. som att hela världen är emot mig, vissa personer kan jag förstå , men dom som lovade att stå vid min sida igenom sånt här .. vart tog dom vägen? skolan går egentlige inge bra , eller jag ligger ju bra till stegen men efter i min planering.. saker som inte skulle hänt har hänt & åååh .. som ni fattar har ju jag och fredrika lite problem. därför vill jag tacka min vän sofi även känd som superman, tack att du finns nu när allt annat går snett.

idag .. hm , ja´.. den blev bra när sofi kom till skolan , men fick absolut i n g e n t i n g gjort ..

eftersom det snart är time for falun så ska jag packa , älskar att packa :)

 jag verkligen älskar bilden , vet inte varför bara ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0