fredrika' förlåt!

shulul alla människor! varför har jag inte bloggat? e nog den största frågan nu? elleR?´;p den frågan kan faktiskt inte jag svara på ;s men jag e dum i huvet, de vet alla! varför, kommer i nästa inlägg. jag skriver 2 st. för jag har räknat ut att man pallar inte läsa så överlånga inlägg som jag har skrivit nedan! då slutar man läsa efter halva, och de e verkligen inte bra!?

iaf, vet inte när jag bloggade senast? jo, för 3 dagar sen. då va de tisdag. och nu ere fredag, HEEEELG! najs! jo, vad har hänt i veckan? onsdag, då red jag ju, och sen efter fick jag sjuss till norra sköndal och sen kom bussen preciiis bakom bilen! och vem va inte där om inte lilla SA? xD han bor tydligen där och skulle på bio :) han va riktigt stolt för han fick bio för 45 spänn typ! han skulle gå me ola i think. sen mötte jag eloise i slussen och vi drog hem till mig, jag dusha, åt, hon dusha. sen satt vi vid datan, snacka lite och sen somna vi :P juust, vi kolla på film! sen när  vi  vakna på torsdagen skulle vi ju på gymnasiemässan, och om de kommer i nästa inlägg!

och JIM e skyldig mig 5 spänn! för jag skulle faktiskt skrivit till honom på msn även om dom inte skulle till mässan samtidigt som oss! promise :)

love / f'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0