fredrika, byxmyndig idag!

shuluul! ska nog ta och presentera mig jag också! Jag heter somsagt Fredrika, och min lärare (!) kallar mig FREDDIE, haha, men snälla, skippa de! xD och jag blir 15 ÅR OCH BXMYNDIG IDAAG! yesyes! IAF, jag bor i stockholm, i sjöstad och hagsätra. eftersom mina pääron e skilda. dom va inte gifta, som tur va, antar jag xD haha, min mamma e ju typ heeelt tvärtemot min pappa! uhuhuhu, fattar inte ens att dom va tsm? sen träffade min pappa bente, och de e nickies mamma. så började egentligen hela historien. Vi bodde tsmi 7 år. Jag, nicke, hennes syrra denise, min syrra mickis, runa (kom lite senare), pappa och bente. allihopa i EN LITEN lägenhet! xD hhah, men den tiden saknar jag enormt och alla våra minnen! nog om de, jag går i samma skola som nickie, ksab i enskede, men i 9an, en klass över alltså :P jag vet inte vad mer jag ska säga, så jag tar å säger såhär. att ni får mejla era frågor istället!


dagen började me att papi och runa sjöng för mig, ingen frukost på sängen, inge paket, ingenting, jag bah happ? så gick jag till skolan, efter lång tid, och där grattade måånga mig! xD speciellt felicia ;) haha, hela tiden kom hon och puttade på mig, och lala, sen baxa jag olas ipod, och hans halsband ;) sen tog han tillbax de, och vi käka lunch, och just, dom sjöng för mig på mrgnsamlingen! pinsamt? JA! för vi hade SJÄLVKLART en extra basgrupp me -.- ush, tack så jävla mkt mathias! xD sen efter skolan trffade jag mickis, och efter ett tag kom papi me min present, EN AIK MUSMATTA OCH EN SUPERFIN AIK HANDDUK!! TAAAAACK <333 :D skitgla! så gick jag å mickis till adidas lagret och kolla skor, sen in till hötorgets adidas, så köpte hon ett par jättesöta svarta adidas skor, sen drog vi till hard rock cafe, och käka, och så åt vi efterrätt, SÅ KOMMER HELA JÄVLA RESTURANGTEN OCH SJUNGER FÖR MIG!! TILLLOCHME KOCKARNA!!! UUUSH VA PINSAMT! me massa sprutande raketer överallt! herreeeguuud va jag skämdes!!! alla gäster bah aapplodera och sjöng me! -.- jag kände hur jag blev lite röd i ansiktet! xD hahahaha, sen nu e jag hemma och har fått presenter av mami, en adidas, bagiejeans, PLATT TÅNG!, mjukis, vetekudde (a) och lite mer. hade ju släktkalas i lördags, och då fic jagmassa presenter också! ;p

här kommer två bilder från i lördas, hade skrivit på för bloggen vad som hände, men orkar nte skriva om här, men bilderna kan ni få :P


- från vänster;  Anton, jag, rasmus, ollie, felicia, ola och hjalle! elin fotograf :P


yoooo!
från vänster; jag, felicia, hjalle, rasmus, ola, elin, olle, anton och där fram ere ju då coola gordon! hah,

OBSERVERA ATT JAG SER UT SOM ETT MONGO PÅ BILDERNA!  xD

hare brraaaaa, nu ska jag sova , upp tidigt imorn och dusha, sen tråk skola!
PUSSIS!


 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0