för mycket fritid?

när jag jämför fredrika & mina inlägg så verkar det som om jag har jävligt mycket mer fritid än henne , hahha , så är det inte , eller jo delvis. hon har träningar och sånt, jag är med vänner så jag hinner alltid blogga lite innan :)

jaja , skit samma egentligen. solade ju idag - ser lite skillnad , :) sen drog vi till sickla och kollade runt lite , varför sickla ? ingen aning .. :)

jag och sofi har suttit och planerat vad våra föräldrar ska skicka för anledningar till varför vi ska få ha ett rum med dusch & toalett :') det blir super ! ni får höra dom lite senare (a) orkar ärligt inte skiva mer nu , men bjuder på en bild på mig ..


 man klickar så den blir större ? eller ? jag har ingen aning , lycka till att få den stor annars får ni helt enkelt skaffa förstoringsglas ! :)

/ nickie pickie pö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0