falun dag 1 , hemkunskap

efter en jävligt lång , trång & tråkig bussresa hade vi hemkunskap .. eller först fick vi byta rum så nu har vi dusch och toalett, och sen fick sofi byta till min arbetsgrupp för att hon hamnade i fel typ..

aja , på hemkunskapen gjorde vi någon indisk curry gryta och ris och smulpaj .. jag satsade på mvg i hemkunskap & sofi vg .. jag fick vg & sofi mvg , ganska nedstämd för jag behövde verkligen mitt mvg , kommer inte få i närheten av det jag satsar på .. så äckligt besviken på mig själv , även om vg är bra , eller det är okej.

sofi sitter och kränker mig för att jag bloggar så som ni förstår drar jag mig här ifrån nu , kanske bloggar imorgon .

ciao /nickie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0