f'

ahapp, anledningen till att jag inte har bloggat är att jag inte har haft ngt internet på hela helgen -.- suck! de va en riktigt pest! i fredafs va jag iaf på tjemiddag, me bubbelpool och hela köret, sjukt najs! sen drog jag hem och dusha och lala, sen kommer jag inte ihåg va jag gjorde, och så vaknade jag hos huggis, och vi skulle träna små ungar. på en söndag ja! ush, vi skulle var där från klockan 11-15, fyfaaaaan va man böev trött! och sprängande huvudvärk hade man ju också, och verkligen sömnbrist! så därför ere rätt tjill att man har studiedag idag! men nu sitter jag bara hemma å luffar och har iingenting å göra, suucksuucksuuck, ska nog fråga ngn om den vill me å shoppiloppa på hm (a) yeah!

är de någon här som vet hur man spelar john lennon's låt IMAGINE på gitarr? asså vilka ackord?
KOMMENTERA ELLER MEJLA! men om ni mejlar, kommentera gärnna att ni har de då (a)

sen sööker vi ockå kommentarer! så kommentera kommentera kommentera! ni kan kommentera frågor som vi ska svara på i inläggen :) och vad ni vill veta mer om, om ni vill tex veta ngt mer om oss?  vad som helst!

pussis!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0