f' gymnasiemässan!

yes, ello sov hos mig! vi gjorde oss iordning, sen drog vi, och bytte jacka på pendeln xD föör jag tog min fjäll puckad som jag e, men men, så  bråkade vi om att vi skulle byta tillbaka jacka eller inte, jag ville inte, ello ville. så vi stog å SKREK på varandra när de va sjukt mycke folk som gick där, i våran ålder! xD haha, alla bah kolla. sen kom INA och vi sprang fram till henne och hon blev supergla för hon va ensam :) sen tillslut kom vi in, och gick runt, jag gick me elin, felicia och ola, sen ibland adde och henke och ibland gorreporre och anton :p sen efter ganska länge, satt vi på en trappa. för vi pallade inte gå, så satt vi å snacka, lalal, såg zack flera gånger, okej 3, men jag hälsade inte? ;S hah, pucko? :S men men, de går inte å ändra på. sen kom en vakt å skickade ner oss från trappan och vi började gå igen, de fanns MASSA gymnasium!

för er som undrar vem zack e, tänker jag inte berätta! :)  
sen fick ja mina pengar av ina iaf, och sen skulle vi hem :(  mu. jag ville stanna kvar, fråga mig inte varför jag inte gjorde de? för man fick stanna kvar xD

idag ska jag träffa nella! de va huuur länge sen som helst? ;o shiet! sen ska jag å elin på tjemiddag och sova där, men bubbelpool och hela köret! najs!

nej, nu måste jag göra mig iordning, <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0