f' -

shulullu, fredrika här! idag va jag i skolan, suck. nickie, jag har de värre! JAG HAR 17 STEG ATT GÖRA PÅ 15 DAGAR! pest och pina, fitta vad jag ligger efter! buhuhuh, de e inte kul någonstans! men jag e väl klar me svenska 25 snart, alltså "bara" 16steg kvar -.-, och nu kom jag på att de inte ens e 15 dagar kvar? de e ännu mindre. helvete. skolhelvete! inte nog me de låste jag in låsnyckeln i skåpet idag! SMART! jag och nickie har säkert brutit upp vårt skåp minst 10 gånger på 3 veckor xD haha,. duuuktigt.

jobbade me svenska idag, mitt steg 25,  berättelsen. började skriva på datan och hittade perfekta bilden för min "karaktär" tom ! xD ahha,och jag vet faktiskt precis hur min "kim" ska se ut, de e en tjej ;p så hoppas att de blir bra. men jag har fortfarande panik. men skolan e inge roligt att läsa om, satt nu ere nog om mitt skolliv och till fritiden!

idag efter skolan följde elin me mig hem, och vi mixade ihop lite av musiken vi ska ha på luciashowen me dansen, och mickis hjälpe oss, tack<3 de kommer bli sjukt bra! (a) vi vet att de e lång tid kvar, men de e lika bra å förbereda sig långt innan satt de blir bra. vet ni någon som kan sponsra oss med ett stort foto? vi har ffotot men vi måste ha de så stort satt alla kan se de! det är de största problemet nu, men de löser sig, allting löser sig. :p hoppas jag. hon har iaf gått hem nu, och jag vet inte riktigt vad jag ska göra,, kanske leta bilder till min berättelse? :) och nej, ja e iiingen pluggis!

min vecka framför mig ser ut såhär; 
onsdag. skola och ridning (neeej! jag e vekligen inte "hästnörd"!) och ello sova här :)
torsdag, GYMNASIEMÄSSAN SOM SKA BLI ROLIGAST!, träning me huggis i njupkärr för småbarn, sen dans i årsta
fredag, träffa söta nella som jag inte har träffat på evigheter<3
lördag, vet inte än, de känns som jag skulle göra ngt, men minns inte vad, hm, någon som vet? (a)
söndag, tror jag ska träna me ann-britt.

näe, nu ska jag träna mina danser inför vm i tyskland i nyår, phu,inte nervös än, men tro mig, jag kommer typdö av nervositet när jag väl e där!!!

HARE BÄÄÄST! 

ska fundera ut hur man lägger ut filmer nu ;) haha, trodde jag fick reda på de, men nixenpixen tydligen! aha, 
puuusssiiiiis<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0