dagen närmar sig sitt slut,..

.. med säkert 20 cm högre snö än imorse, pga att de snöade hela dagen!

skolan idag, tjaa, vad ska man sägA? de finns inte så mkt. jo, jag å ello satt på bild hela dan efter lunch xD och eftersom bildläraren e i falun och 8orna också satt vi där ensama, eftersom 6orna e så blyga ;) hhaha, de va rätt tjill. fast jag gjorde ingenting på min bild, försökte få fram en bra hudfärg, men uuuuh, de gick bad!

På återsamlingen kom elin och skrattade, och viskade till mig, och de va en sak om ello xD hon blev skitsur för vi inte sa vad :P sen märkte hon själv. på engelska lektionen förra onsdan hade marcus (engelska läraren) skrivit me svart whiteboard penna på glaset intill klassrummet xD han e ju rätt tyng den där läraren ;P han hade skrivit sitt efternam, Sirkka. och nästan alla vet att ello got a little crush on him ;) HAHAHHA! så tänkte nog ngn att alla borde veta de, och hade skrivittill <3 ello, hahah, så de stog alltså sirkka <3 ello, så att alla såg. och hon blev skitröd i ansiktet när hon såg de ;) kanske lyckas få tag i en bild :)

och nu måste jag säga  att jag driver, annars blir hon lack på mig :) (men shhhhhh, jag driver inte ;P)

när jag kom hem tog jag ett bad, och sorgligt nog somnade jag (a) även om de inte va så länge. för jag vaknade av att nästan hela jag va under vattnet och insåg att de va nog ingn bra ide å sova just i de tillfället xD haha (a) sen kollade jag på 'mamma mia', som gör mig glad!

och min mobil har bajsat på sig, och alla bilder e borta, för jag laddade in på datan --.-- men de va bara bilderna som försvann, lol.

nej, e ledig imrgn, men tänkte sova nu iaf :)
pussissssss<33



jag i mitten från höger, söt va? sajk xD



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0