4 days to go

idag var det tyska & svenska , jag missade min svenska för jag satt och "jobbade" med min matte , nej men jag åkte iväg och träffa sofi , solade och sen skulle jag åka tilbaka men vi stannade och pratade lite om det som hände i måndags och så .. jätte många vet att något har hänt & vill veta , men jag tänker faktiskt inte säga , sofi är den ända av mina vänner som vet ..

imorgon är det engelska prov och jag kan  I N G E N TI N G.. glömde också pappret så jag ska kunna plugga .. och på fredag har vi NO prov och kan återigen .. I N G E N T I N G :s får kolla om jag kan sitta breve någon , och läsa på efter .. Efter falun isf :) 

ifall jag inte berättat så åker jag till falun snart ! 4 dagar kvar ! eller eftersom en halv dag redan har gått .. eftersom jag går i en kunskapsskola åker vi dit och har hkk,slöjd,NO, bild och lite sånt , men det blir ändå som en klassresa :) alla 8or åker tillsamman , man bor med en/några kompisar i ett rum och har skola på dagarna , & fritid på kvällarna .. självklart blir det ,mycket trötta dagar , men det är det värt.

så här börjar jag räkna ner , 4 dagar ! iiiiiiiiiih , alla som läser och ska med .. i år ska falun bli bäst eller hur ? :)

 TÄNK om man kunde gå klädd sådär? men nejnej, nu ska dunjackan & vantarna på !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0