2 days to go

alla har sina down's men hur jävla många kan man ha ? ..

i torsdags missade jag mitt engelska prov & jag som hade tänkt att skriva av pontus , ajajaj , nu måste jag ju plugga på det -.- idag var det no prov , som gick .. inte bäst men godkänt får jag nog :)

juste , visste ni att det är cirka 2 personer om året i sverige som dör av geting stick ? shit :s

& en till sak , många som har pratat med mig förstår inte alltid vem det är som har skrivit , men under inlägget där man kan klicka på "kommentarer" där står det "nickies" om jag har skrivit  , om det tillhör någon annan kategori skriver vi i inlägget vem som har skrivit :)

jag har inget att skriva om , men det kommer nog mer ikväll :)

FALUN OM 2 DAGAR YEES !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0