ooonnnnsssddaaaaaag

idag har jag ridit. huggis satt på läktaren å kollade på med dalle, strige, uppala, natta, nordberg, andré och felix. kul -.- hahah xD dalle å strige envisades med å gå dit 2 TIMMAR FÖRE! :o så satt vi på vinden och dom spelade "trollskorna" eller vare nu hette, så kommer vaktmästaren å e skit sur! suck -.- sen red jag. Lady :) vi hoppade och de gick aaaasbra. sen drog vi till gårn, och va där ett tag, sen följde huggis å andreas mig till bussen, så träffade vi krille påvägen och så kom bussen så jag fick springa -.- (a) och nu ejag hemma.

vi har kommit på att lillm har typ lika stora fötter som mig :) och så har vi suttit å tänkt på om han kan sjunga xD tänk er honom, sjunga asbra, en ny justin bieber? xD HAHAHAHA (A)

JAG ÅKER IMORGON! :'( :D:DD:D:D både positivt och negativt! jag kommer saknaheeeeeeeeeeela TK asmkt, och huggis, och aaaaaaalllaaaa andra!!!! :( så har jag lovat felix att skriva larsson i sanden, å ta kort :) haha , jag ska göra de! nu måste jag dusha, sen ska jag packa ner allt i väskan. pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0