NICKIE'

sofi vill inte prata med mig .. & jag ska berätta varför. jag åt chocklad när jag kollade på despret , (ovanligt va?) -.- aja , eller jag skulle käka den , ni vet vanlig marabou chocklad som man absolut inte kan tröttna på , men iaf , när jag stoppa den i munnen och det smakade så äckligt att jag va tvungen att spotta ut den.. det är helt sjukt , jag har ätit jäävligt mycket godis senaste tiden , men kan det verkligen förstöra smaken ? aja , jag berättade för sofi och hon fick en liten idé om att "det kunde smitta" och därför vill hon inte prata med mig .. jag vart till och med så chockad att jag blev tvungen att väcka min lillesyster så hon kunde smaka .. tydligen så var det vanlig chocklad.

ska duscha & lägga mig , godnatt ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0