idag'

idag har jag vaknat'
idag har jag suttit vid datan'
idag har jag käkat nudlar'
idag har jag käkat 2 glassar
idag har jag pluggat steg 26 i svenska'
idag har jag gått till tunnelbanan'
idag har jag åkt tunnelbana
idag har jag tagit fram packningen till miami'
idag har jag suttit vid datan igen'
idag har jag åkt till trollbäcken'
idag ha jag gått till malin'
idag har jag haft dansmaraton med huggis xD'
idag har jag åkt till centrum, xD'
idag har jag träffat alla där'
idag har jag gått till gårn'
idag har jag haft riktigt kul på gårn!'
idag har jag dansat med ida på gårn och skrattat!'
idag har jag lirat 'cs' som inte va cs'
idag har jag träffat TK! '
idag har huggis tvingat många å hänga med å kolla när jag rider imrgn -.-'
idag har jag sagt hejdå till alla'
idag har jag fått sällskap med felix, andreas och huggis till bussen'
idag har jag åkt buss med felix och huggis'
idag har jag åkt hem.
idag har jag lagat mer nudlar'
idag har jag chattat med uppala och dalle, och huggis'
och nu sitter jag här och skriver en söt sammanfattning av min dag.

hur har eran dag varit? :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0