från paris'

japp, internet på hotellet för 50 spänn. bara för att jag å mickis ska kunna blogga och hälsa på er alla :) så var tacksamma! robert har sin bärbara med sig, så de blir några blogginlägg iaf!

somsagt, är i paris nu. och somvanligt blir det ju alltid knasigt när man flyger. de börjar med att vi inte ens har varit där i tre minuter och folk börjar redan vissla -.- suck. sen frågar vi vart den gaten vi ska till ligger.´, så går vi till hgate 30. där ska vi vänta på våran buss till hotellet. den ska gå var 20 min, vi står där EN TIMME och väntar. ingen buss kommer. tillslut tar vi en taxi som lurar oss på pengar, äckliga gubbe, och sen inne på hotellet blir det massa tjafs. jag å mickis hade inte käkat sen typ 12, så vi höll på å svälta ihjäl, så snabbt upp på rummet, lämna väskorna sen ner till resturangen. väl där finns det bara 3 äckliga varmrätter å välja mellan, så de blir bara pommes till mig å mickis. och nu sitter jag här å bloggar :)


jag å mickis, hgahahah xD


så kul har man på planet, och så söta e man! HAHAHAHAHAH

nu slutar internet snart. nästa gång jag bloggar e jag i miami! yeah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0