ffrån miami'

tjeeniiis penis.
nu e vi i miami. resan var en aning lång. vi vaknade halv 6 (svensk tid) i paris, för klockan ringde då ;s en timme för tidigt. sen somnade vi om, vaknade halv 7 ist. så åt vi frukost, mums, älskarhotel frukost (a) sen kom den där shutteln. som körde oss från hotellet till terminalen. väl på terminalen hade vi inga väskor å checka in för dom flög direkt till miami, så frågade ngn tjej om vi ville stanna i paris en dag för planet var överbokad, så då skulle vi fått 800 dollar var! eller euro eller vafan de va xD d e skulle vara typ 6800 spänn VAR. robert nappade. han ville verkligen stanna. men vi sa glöm de, occh gick därifrån. så stog han å tjatade om de. men nej, vi vägrade (a) sen skulle vi visa pass innan vi gick till incheckningen, så frågade han massa frågor om vem som hade packat väskorna, vems inneåll och hej å hå, så hade jag min fantasy parfym kräm i väskan, puckad som jag e. -.- så tog han den, och robert stog å skällde på mig och sa hur puckad jag va, å då stog jag å skrek tillbaka på honom. så han tyckte synd om mig, och gjorde världens grej av de där och fixade fram en kartong, och massa. så la han i min parfym där och tejpade för, och jag skrev namn åå adress och hela faderullan, så checkade vi in den. en stor kartong sdom vägde några gram xD hhahaha.

flygresan tog så lång tid så vi fick mat 2 gånger på planet ;o hahaha, och för en gångs skull va de GOD mat. först ngn pasta som inte smakade ngnting (tyckte mickis), men jag tyckte den va god, sen 45 min innan landning fick vi pizza. och den va super. sen när vi landade fick vi stå i kö i hundra år för dom har världens säkerhet i USA och dom tog fingeravtryck och kort och blablabla. sen hyrde vi bil och tillslut kom vi till hotellet. vi åkte å handlade, och käkade på donken.

vaknade nyss av att mickis växkte mig. klockan e typ 12 i sverige. men klockan e 6 på morgonen här! de e ju 6 timmars tidsskillnad. fråga mig inte varför jag e uppe. men ska försöka sova nu.

vi har världens finaste utsikt från hotell rummet btw (a) alla bilder kommer sen!

saknar eer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0